Pomoc zdalna

Naszym klientom oferujemy pomoc zdalną przy użyciu w pełni bezpiecznego i licencjonowanego oprogramowania. Aby skorzystać z pomocy należy pobrać spersonalizowany program dostępny po kliknięciu na skrót znajdujący się pod menu po lewej stronie.
Poniżej instrukcja krok po kroku przy użyciu przeglądarki Chrome.

  1. Będąc na stronie www.jadafix.pl klikamy na przycisk POMOC ZDALNA
  2. Zostajemy przekierowani na stronę z której pobiera się spersonalizowany dla naszej firmy instalator. Po zakończeniu ściągania pliku klikamy go i rozpoczynamy działanie programu. 
  3. Na niektórych komputerach, w zależności od ustawień systemu, może się pojawić okienko z zapytaniem o zezwolenie na uruchomienie programu, klikamy na TAK
  4. Otwiera się okno programu. Możemy edytować dwa pola. W polu „Podaj nazwę” możemy wpisać nazwę która pozwoli nam zidentyfikować kto potrzebuje pomocy. Natomiast w polu „Opis” można zamieścić opis problemu jaki wystąpił w systemie. Mamy także dostępny przycisk „Anuluj” który odwołuje prośbę o pomoc zdalną. 
  5. Po zareagowaniu na wezwanie do pomocy zdalnej i rozpoczęciu sesji z naszej strony na ekranie komputera pojawi się pytanie o zezwolenie na połączenie. Wybieramy ZEZWÓL
  6. Po ukazaniu się w prawym dolnym rogu okna jak poniżej sesja zostaje nawiązana i przystępujemy do działania.